TJA TJA ALEX'S LÄSARE!!!

Just nu är jag lite busig och hackade mig in på Alexs blogg och gör en liten hemlig gästbloggning här. MOHAHAHHAHAHAHAHAHA!

Jag heter iaf Sara! Om ni inte vet vem jag är borde ni kolla så alla skruvar sitter rätt!!
Jag och Alex hade en blogg tillsammans som vi har lagt ner nu, fjuarna.blogg.se. Om ni undrar varför vi valde det udda/lite konstiga namn så är det för att Alex och jag är gifta! Och om ni är smarta så inser ni att fju står för fru!

Jag har en liten brun ponny med fyra ben, en framdel och en bakdel! En liten surkärring vid namn ROOOONDA!

Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Vet egentligen inte varför jag hackade mig in här. Kanske för att jag inte har något liv? eller så har jag bara tråkigt? Nej. Jag gissar nog på det första alternativen!

GO O GLA KEXCHOKLA

//Sara - rottanpottan.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Absoooluuut inte Sara

HON ÄR SÅ FETT COOOOOL

2012-04-27 @ 23:13:33
Postat av: Absoooluuut inte Sara

ÄLSKAR HENNE <3

2012-04-27 @ 23:13:56
Postat av: Absoooluuut inte Sara

MIN STOOORA IDOOL ♥

2012-04-27 @ 23:14:17
Postat av: Absoooluuut inte Sara

ASSÅ OMG VAD AWESOME HON ÄR

2012-04-27 @ 23:14:46
Postat av: felicia - fotokobran

Hoppas du hade en finfin fredag som start på helgen! :D

2012-04-28 @ 21:37:32
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0