Dressyrträningen i onsdags

I onsdags var det ju dressyrträning som alla onsdagar. Jag fick testa en annan dressyrsadel för den han har haft innan låg tyvärr och tröck på hans manke. Men nu hade de hittat en annan som låg hyffsat bra och gud vad skön den va att rida i! Fille var supermjuk och hängde sig inte alls i handen, så himla fin va han!
Lollo (min ridlärare) sa att jag skulle släppa fram nosen och rida honom ganska lång och låg, så det gjorde jag och gud vad fin han va! Känslan av att kunna rida med sytrådar som tyglar, härlig känsla!



Foto: ELIN

Gillade den här bilden, tyckte den blev effektfull med den där hinnan som va över :)


Kommentarer
Postat av: @ndre@

Han var alldeles awesome fin!!!!! <3

2012-02-19 @ 13:30:44
URL: http://andreab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0