Fiiiina fina ponnyn!

Idag gick det så himla bra att rida! Jag red till ridhuset och byggde fram ett räcke på 50 cm. Red fram först ganska länge i skritt, flyttade för skänkeln, böjde och ställde åt olika håll. Jättefin redan från början! Började sen trava, försökte hitta en lugn takt och när jag hade det så gjorde jag samma sak som i skritten. Sen fick hon en liten skrittpaus och sen galopperade jag runt lite, kortade och längde galoppen och kollade hela tiden att hon lyssnade. Sen hoppade jag räcket några gånger på ca 50 cm innan jag höjde upp det till ungefär 75-80. Hoppade det nån gång och sen travade jag av. Försökte hitta tillbaka till den lugna takten och få henne så låg i formen som möjligt och hon var så himla fin!
Bästa passet på länge! ♥



Kommentarer
Postat av: Sofie

Såg fint ut! Nu TAAAGGAR vi tävling ;)

2013-04-12 @ 08:59:48
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0