Simba 30 mars

Min tanke är att försöka börja blogga lite smått, får se hur det går! Kommer antagligen få massa nya bilder nu när jag rider Simba som står i samma stall som Amigo och Josse, så då är det ju kul att lägga upp dom nånstans hehe ;)
 
Skrittade ut en kort bit med Andrea först och sen red vi på banan och sen avslutade vi med att skritta ut en bit igen. Kul att träffa Andrea lite!
När vi red på banan gick det först jäättebra verkligen. Vi travade runt i låg och lång form och jag hade nästan ingenting i handen. Jag försökte rida mycket volter och mjuka upp henne i sidorna och hon blev bara finare och finare!
Sen när vi började galoppera så blev hon piggare och sen så började de plocka fram lite hinder och då blev hon spänd, men sen gick det bra igen och då avslutade vi. Kul var det i alla fall och stor skillnad från sist, hittar fler och fler knappar hela tiden!
 
Foto: Josse!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Kul att träffa dig också:D Simba är världens snyggo ponny!!

2014-04-01 @ 16:28:34
URL: http://aabb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0