Hoppträning

Hoppträningen idag gick sååååååhäääääääär bra. Vi hoppade lite en övning men studs in, ett galoppsprång och en oxer ut. (Kom just på att jag aldrig skrev något om förra veckans hoppass, men det gick skitdåligt så det var inte så mycket att skriva om så det gör inget. Jag ramlade av och det gick dåligt för att jag rider som en apa ibland) I alla fall så kände jag mig lite osäker från förra veckan efter min avramling och min supersnygga avramling! Men vi började lugnt med travbommar och hoppa ett sockerbitshinder utan stigbyglar och han var så grymt fin (<3) särskilt i traven. Sen började vi med övningen och det gick sådär i början men det gick bara bättre och bättre! Hoppade oxern på 1 meter sista gången, kändes super! :)



Printad ur film! Doppa huvet i sanden vare ja.

Kommentarer
Postat av: andréa

Tur att sanden är mjuk ;)<3

2011-11-27 @ 16:48:32
URL: http://berryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0