24 april

 Om precis en vecka så står en av världens bästa personer framför mig, visserligen en bit bort. MEN ENDÅ. Ska bli så himla underbart. Hur jag och Sofie ska hitta våra platser och sen hitta ut igen är däremot ett litet problem, men vi löser väl det på något sätt haha!
 
Det känns som det var jättejättelängesen jag var ledsen för att jag inte fick några biljetter. Tiden har gått väldigt fort! Sen att han ska ha en (eller egentligen två) extra konserter och släppte biljetter till den tredje på min födelsedag, och att jag då fick biljetter, var nog den bästa presenten jag kunde få!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kommer bli sjukt roligt :D <3

2013-04-17 @ 21:49:18
Postat av: Jenny Zettergren

Åh gud vad kul! Lite avis..;)

2013-04-18 @ 20:42:58
URL: http://jennyzettergren.blogg.se
Postat av: Jennifer

Ska också gå då :D
Vilka platser har ni? :)

2013-04-20 @ 15:04:54
URL: http://zaally.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0