Kvällen igår

Vi åkte så att vi kom fram vid 5 ungefär, kvart över hade vi fått våra armband och kommit in på området. Jag och Elin gick direkt till Teaterscenen där Timo skulle spela 18.15. Vi fick bästa platserna, allra längst fram och typ 1 plats ifrån mitten. Alva kom också och satte sig vid oss.
 
Sen 5 minuter innan han skulle börja försökte vi ställa oss vid staketet men det fick man inte så då fick vi sätta oss igen och det sög. Men sen i alla fall började han spela och han är så grymt jäkla bra! Helt galet!
 
 
Sen i slutet så sa han att han skulle ha signering borta vi de andra scenerna. Så efteråt gick jag och Elin dit, jag köpte 3 singlar så att jag hade nåt han kunde få signera. Sen blev allt så konstigt och det gick så fort när det var min tur. Jag fick typ inte fram något alls, kramen blev inte så bra och sen blev jag inte så nöjd med bilden heller... Sen tänkte jag och Elin gå därifrån så vi började gå men då ville jag gå tillbaka så då gjorde vi det. Sen så stod jag där och bara kollade på honom hehe. Men sen när kön tog slut så gick jag fram och frågade om jag kunde få en kram till haha, men innan jag ens frågat klart kramade han mig redan. Åh, det var typ bästa kramen nånsin, sen att vi kramades i typ 20-25 sekunder gjorde det ju inte sämre haha. Sen tog vi nån till bild och sen gick vi därifrån.
 
 
Efteråt så ångrade jag mig lite att jag inte sa något om hur bra jag tycker han är osv. men jag tänkte väl inte allt för mycket på det.
 
Sen lyssnade vi på Johnossi som också var väldigt bra, sen Icona Pop och sen The darkness. Men under The darkness så tyckte jag och Elin det började bli segt så vi tänkte gå bak och sätta oss nånstans. Men tror ni inte att Timo står det ensam i publiken långt bak?! Jag gick fram till honom då och sa heej, då kramade han mig igen och frågade hur det var med mig. Sen började vi prata om The Darkness och sen om massa annat. Jag sa även att jag tycker att han är galet bra och att man blir väldigt glad av honom. Sen också att det kändes galet att stå där och prata med honom och då sa han typ "Det där är något jag inte riktigt kan förstå... Jag är ju bara en vanlig snubbe liksom".
 
Sen pratade vi på lite mer. Men sen sa The Darkness att man skulle ta varandras händer och hålla upp i luften och då tog han min ihhhhhh!! ooohhh myyyy goood.
 
Sen fortsatte vi prata och så fort man skulle säga något så var man tvungen att prata högt i den andras öra för att annars hörde man inte. Vi stod typ kind mot kind hehe. Helt galet.
 
Han var verkligen jättetrevlig och lätt att prata med, sen tog han åt sig av berömmet men blev endå inte dryg. Hur gullig som helst!
 
Bjuder på bilden... Bara för att han är så fin!
 
Mer bilder kommer sen ♥ Jag är iaf världens lyckligaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0