Hallå!

Tja, jag heter Alexandra fast det hade ni kanske redan listat ut genom att kolla på bloggnamnet men jaja. Jag är en 12 åring med häst- och fotointresse. Jag får ofta höra av två av mina närmsta kompisar att jag har små ögon och liten mun men annars är jag nog rätt normal. Eller det beror ju på vad man menar med normal ;)

Jag rider tre dagar i veckan på en häst som kallas Fille på Säva Ridcenter. Vi har tävlat upp till LB hoppning men ingen dressyr än så länge. Hoppas att vi kan komma ut på någon dressyrtävling snart också.

Jag kommer uppdatera när jag har något att skriva om eller vill skriva av mig!


mee :)

Kram Alexandra!


Kommentarer
Postat av: Chila!

Grymt! Ska bli kul att kika in här då och då :D <3

2011-10-25 @ 21:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0