Tagga tävling!

Idag är det tävling! På hemmaklubben till och med. För mig blir det LC och sen lagklassen (LB), alltså 80 och 90 för mig eftersom Fille är C-ponny ;)

I fredags var det hoppträning och det gick super! Vi hade lite markarbete och det vi skulle träna på var galoppen. En väldigt bra övning för mig och Fille eftersom galoppen har varit (och är fortfarande ibland) ett problem för det har gått för långsamt. Men det är ju inte bara att gasa eftersom han blir lätt flack och då river vi..
Men det gick väldigt bra faktiskt, lyssnade både fram och tillbaka och jag tycker vi fick till en hyffsat bra galopp :)




 sötisen igår kväll!

Nu ska jag dra ner för att fota första klassen, en LD. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas att tävlingen går bra idag :)

2011-10-30 @ 13:27:37
URL: http://evvm.blogg.se/
Postat av: Jennü

sv: Okejjjjj dååååå... det blir väl också rätt coola bilder:p men då tänker jag stoppa undan luggen för annars kommer kameralinsen spricka..

2011-10-30 @ 13:51:30
URL: http://jennuslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0