Fredagens hoppträning

Jag brukar ju inte vara så duktig med att berätta om min ridpass men, men..

Han var verkligen jättefin, bjöd mot hindrena med öron spikade framåt. Vi hoppade igenom delar av banan vi skulle hoppa sen. Allt flöt på jättebra, han var pigg och glad så det va kul! Hoppade banan sen, första gången gick jättebra, fick en härlig känsla och ja, det gick väldigt bra helt enkelt, haha! Sen nästa gång vi hoppade banan gick första långsidan super men sen på ett räcke snett igenom blev det ett litet missförstånd. Han hade lite för flack galopp, kom lite konstigt in och jag råkade lägga fram handen och typ "snälla hoppa" så då vågade han inte hoppa av. Jag fick känslan av att flyga, tyvärr fick jag flyga själv ;)



Fick lite ont i huvudet först, men sen började jag garva efter "flygkänslan" va ganska så rolig...

Hoppade upp och hoppade banan igen och då gick det lika bra som innan min flygtur! Tror det här en av de bästa hoppträningarna nånsin, haha, avramlingen var lite onödig dock ;)




Några print screenade bilder ur film, filmen kommer om jag lyckas fixa en. Har bara movie maker på den här datorn och jag har ingen aning om hur man använder det haha!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Avramlingen var riktigt riktigt snygg i alla fall! (A) ;)

2012-01-15 @ 19:58:04
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/
Postat av: Amanda

SV; Ebba på tredje bilden går i förskoleklass på Jensen och John (näst sista bilden) i tvåan :) så ja, ni går på samma skola.

2012-01-17 @ 16:35:51
URL: http://amandatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0