Tändläkare och hoppträning

Idag slutade jag tidigt, men såklart skulle man ju till tandläkaren typ några år senare samma dag så det va ju bara att stanna kvar och vänta typ. I alla fall, väl hos tandläkaren (några år senare) satt vi bara och babbla om min jäkla tand som inte vill komma ner. Och nu ska jag få tandställning, jippie...! eller inte. Ska tillbaka på måndag och fixa något med nån jäkla metallgrej som ska sitta i gommen och sen efter tio dagar tillbaka igen för att sätta på den. Drygt -.-' Sen till nån annanstans för att göra en liten operation för att få fast en kedja i tanden som ligger fel, sen tillbaka igen för att sätta fast kedjan i metallgrejen för att dra bak den tanden. OCH UPPEPÅ DET SÅ SKA JAG FÅ RÄLS. Kommer ju ha hur mycket metall som helst i munnen... Idag satte hon i några gummisnoddar och metallbitar mellan tänderna så det andra ska få plats. Jag har ont i tänderna nu och kan knappt tugga. TAGGA HA ONT I TÄNDERNA TVÅ ÅR!!! blir väl bra till slut hoppas jag.

Sen taggade jag hoppträning med Fille, men när jag kommer till stallet så möts jag av några som säger att Fille tappat en sko. Så ingen hoppträning på honom. Fick en jättegullig storhäst istället, Zwierka! Det va faktiskt askul. Är riktigt nöjd eftersom det va första gången jag satt på henne. Pluppade runt en 80 bana två gånger hur lätt som helst :) Trevlig häst!



Zwierka och Sofie, lånade den från din blogg Sofie, hoppas det va okej (A)


Kommentarer
Postat av: Olivia P :D

Usch med tandställning men se det positivt det kommer bli jättefint! :D kul med zweirka! :D

2012-01-28 @ 10:53:59
Postat av: Josäfin :>

Tandställning - BLÄÄÄÄ :((

2012-01-28 @ 14:15:35
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, självklart! Det såg super ut ju ;)



Usch för tandställningen men resultatet kommer bli super!

2012-01-29 @ 01:38:38
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/
Postat av: Elin

Usch, stackars dig!

2012-02-04 @ 09:43:53
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0