Massa babbel

Har suttit och kollat på min brorsas fotbollscup hela helgen ungefär. Det har varit ganska roligt faktiskt, fast jag har mest varit superduper trött så det har väl varit en lagom uppgift att sitta där i solen.
 
Igår var vi bortbjudna, det var jättetrevligt, god mat osv. Sen spelade jag fotboll med Anna tills jag höll på att somna ståendes och då gick vi in. Sen bädda hon ner mig i hennes säng och läste sagor för mig (bör tilläggas att hon är 8 år) hur gulligt??? Kan säga att det var nära att jag somnade där faktiskt ;)
 
Idag var jag först och kollade på en match, där Fredriks lag vann! Och Fredrik gjorde faktiskt ett mål även fast han stod i mål hahah och då inget självmål...
 
Sen åkte jag ut till stallet, skrittade bort och mötte upp Anna. Vi skrittade en liten bit innan vi vände, det var mysigt men det var så jävla mycket myggor. Och jag hade endå sprayat på flugspray innan jag red iväg... Tyckte riktigt synd om hästarna faktiskt!
 
Gullig bild Tomas tog idag innan vi red iväg.
 
Sen när jag kom tillbaka till stallet pussade jag lite extra på Dinnie eftersom jag åker bort en vecka nu. Kommer sakna henne, men hon ska bara få gå och tjocka sig i hagen den här veckan så då är vi nog båda taggade på att komma igång sen igen ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0