Bara onödigt babbel igen

Den här dagen har mest varit konstig. Morgonen var super, gjorde bananpannkakor med Cissi osv. Sen till stallet, beslutade mig för att rida ut för att det var så fint väder, men det gick verkligen inte bra. Fanns inte så mycket att göra så skrittade mest. Sen har jag bara varit hemma, och nu har jag bara suttit och tänkt för mycket. Varför ska allt med känslor vara så krångligt för? Jag har alltid så mycket känslor och ibland "kokar det över" och just nu är det en sån gång. Så får se om jag går ut och går eller något för att rensa huvudet lite.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Gott med bananpannkakor!:)

2013-03-25 @ 10:39:37
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0