Film från hoppträningen i söndags

Hoppade för Kristin och Elin i söndags. Provade ett nytt bett och det fungerade väldigt bra så ska fortsätta hoppa på det! Själva hoppningen gick väldigt bra och jag är jättenöjd! Dinnie hoppade väldigt bra och lyssnade skitbra, sprang inte alls som hon kan göra ibland. Vi hoppade en 5 ½ , studs tre galoppsprång till en oxer och sen på en åtta med två små hinder som jag fick byta galopp över. Har inte så mycket mer att säga än att jag är jättenöjd och att Dinnie var jättefin!
 
Hehe, trodde att jag tagit bort ljudet när jag klippte ihop filmen men tydligen så hade jag inte det, så ni får höra Elin kommentera och Kristin prata i telefon med sin pappa!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Zettergren

Fina! :)

2013-03-12 @ 19:34:25
URL: http://jennyzettergren.blogg.se
Postat av: Moa

Hahahaha "pappa, PAPPA .... PAPPA!!!"

2013-03-13 @ 15:44:59
URL: http://teamjuremalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0