Längesen

Längesen jag skrev nåt här! 
Just nu är jag jätteförkyld och har varit i snart en hel vecka, börjar bli riktigt jobbigt... Har knappt kunnat rida heller vilket suger. Men jag red i helgen då jag kände mig lite bättre och i lördags var Josse med och fotade. Dinnie hade vilat nån dag innan så hon kändes stark och tung, men hon var på samma gång rätt fin! 
I söndags hade jag dressyrträning och det gick jättebra! Känns som jag börjar förstå hur jag ska göra och min ridning blir bättre och bättre. Dinnie var jätteduktig och kämpade på jättebra även fast hon var helt slut i slutet. Bra träning!

Nu ska jag snart sova så jag förhoppningsvis blir frisk snart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0