Segersta 13/10

Det var endel strul eftersom jag fortfarande inte stod på startlistan imorse, men det löste sig när vi kom fram. Men det var lite irriterande...
 
Dinnie har i alla fall skött sig gaalet bra! Gick på transporten nästan direkt och hon var inte det minsta svettig när vi kom fram. Sen när jag började rida så var hon så lugn. Sen på framridningen gick hon så sjukt bra! Red runt i lite lägre form först, sen kom min dressyrtränare Emelie och hjälpte mig en stund innan jag skulle in på banan. Galet vad fin Dinnie blev då! Emelie sa att hon nog aldrig sett Dinnie så fin haha.
 
Sen på banan gick det också bra, hon var inte alls spänd som jag trodde hon skulle vara. I början gick det verkligen jättebra, men en liten stund in i programmet började högtalarna som satt på ena sidan spraka en massa och det tyckte Dinnie var jätteläskigt.. Så då blev hon spänd och ville inte riktigt gå ut i dom hörnen och så. Det förstörde ju endel men så kan det ju va. Annars gick det jättebra och jag är så galet nöjd! Fick 59,310 %.
 
Lite tråkigt protokoll dock... Domaren var lite snål och inte en enda liten positiv kommentar, ALLT var negativt vilket jag tycker var lite tråkigt. Men jag hamnade på en 10e plats av 20 starter vilket jag är mer än nöjd med!
 
Tack till Moa för hjälpen och bilderna!
 
Favoritbilden ifrån idag! Foto: Moa

Kommentarer
Postat av: Josäfin Andersson

Vad roligt! Synd att jag inte kunde joina och fota :( Får bli nästa gång! :D

2013-10-13 @ 20:18:15
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0