Så glad att jag har dom här 2 ♥

Är så glad att jag har just dom här två som kusiner, de får mig alltid att må så bra. Vi ses inte så ofta, i alla fall inte så ofta som jag skulle vilja men när vi väl ses så har vi så galet kul och jag mår så bra. De är så fina och så bra ♥
 
I sommar blir det samma festival för 3e året i rad och det kommer bli galet roligt! Än har det inte släppts några artister men är inte speciellt orolig eftersom det varit så bra tidigare år. Förra året kommer bli svårt att slå eftersom jag fick träffa och prata med Timo då. Men i övrigt hoppas jag att festivalen det här året slår de andra åren! Kul som sjutton kommer vi ha i alla fall.
 
 
 
Bilder från nyår ♥
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Naww, lav youu ♥♥♥

2014-01-18 @ 01:50:54
URL: http://kackellackan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0