Första inlägget på länge

Här var det längesen jag skrev något...!
 
Har som några kanske vet slutat rida Dinnie vilket känns jättetråkigt men det känns också som om jag gjort rätt beslut. Saknar henne massor så tänkte åka och hälsa på henne nån dag snart!
 
Har i alla fall turen att få rida lite nu när jag inte har Dinnie eller rider på ridskola. Har ridit Elin och Kristins ponny Gul och så har jag fått rida Ronda vilket är superkul!
 
Igår red jag ett kort pass på utebanan och bara joggade runt lite. Traven var superfin men galoppen funkade inte lika bra haha. Hon bytte galopp, gick i kors och rumpan åkte hit och dit. Men men, galopperade inte så mycket utan slutade när det gick hyffsat. Traven var i alla fall toppen! Jag gillar Ronda och jag hoppas får rida henne lite när Sara inte kan!
 
Felizia var så snäll och följde med och fotade. Finfina bilder!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina pålle och fina Alex! Vad kul att du gillar henne, bered dig för att rida lite mer hehe (A)

2014-03-15 @ 21:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0